Garantie & Klachten

Garantie:
Op alle producten geven wij garanties en doen wij er alles aan dit in goede conditie bij u af te leveren. Indien een product toch beschadigd bij u binnen komt neemt u dan z.s.m. contact met ons op via info@oldholt.nl of één van de andere onderstaande contact gegevens. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van gebreken melding bij ons te maken. Wij zorgen er voor dat dat dit kosteloos gerepareerd of vervangen wordt.

Klachten:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@oldholt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Øld Holt
Wadloper 11
8265 TV Kampen
info@oldholt.nl
06-11457154

KvK-nummer: 08192187
Btw-nummer: NL105362633B02