Vraag & Antwoord

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Tot een orderbedrag van slechts €25,00 rekenen wij standaard €4,95 verzendkosten. Daarboven zijn deze kosten voor onze rekening.

VAKANTIE KORTING!
Om 20% korting te ontvangen op je order gebruik je de kortingscode: #SUMMERTIME20% en is geldig tot en met 18 augustus 2019. Deze kan ingevoerd worden in het daarvoor bestemde balk in je winkelmandje. Orders (mits voorradig natuurlijk :-)) worden na 19 augustus ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Voor overige voorwaarden zie onderstaande.

Wat zijn de actievoorwaarden?
Onze acties is zijn geldig op producten die je via ons besteld en geleverd hebt gekregen.
De korting(en) zijn alleen op de aangegeven dagen, de artikelen in de webshop en/of enkel i.c.m. de kortingscode geldig. Deze moet ingevoerd worden in de daarvoor bestemde regel ‘Kortingsbon’ in het winkelmandje. De korting wordt dan automatisch verrekend. De regel(s) m.b.t. de verzendkosten blijft gelijk aan een minimum. De korting wordt vóór de verzendkosten verrekend op je totalen. Eventuele actieve aanbiedingen zijn uitgesloten en combinaties met andere kortingsbonnen zijn niet geldig.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Dit is per product verschillend. Over het algemeen duurt dit 1 á 2 werkdagen. Als dit langer duurt kan het zijn omdat deze enkel op bestelling door ons gemaakt wordt (dan geven wij dit aan bij de productomschrijving), of omdat hij wellicht out-of-stock is geraakt. Wij doen natuurlijk ons uiterste best om z.s.m. je order alsnog uit te leveren.

Mijn Kortingscode werkt niet
Mmmm irritant! Wil je contact met ons opnemen via het contactformulier bovenaan deze pagina? Vermeld je naam en gegevens plus de kortingscode, dan controleren wij in ons systeem wat er mee aan de hand kan zijn.

Kortingscode door mijn post op Instagram en/of Facebook
Je ontvangt van ons een kortingscode voor je volgende aankoop bij ons in de webshop als je het resultaat van je bestelling deelt op Instagram of Facebook. Wél het is zo dat je ons tagt in je bericht met @oldholt of #oldholt en #øh. Dan kunnen wij de code voor je activeren. De code is niet i.c.m andere actie en/of aanbiedingen geldig.

De bestelling is beschadigd binnengekomen, wat moet ik nu doen?
Het is erg vervelend als dit het geval is. Producten vertrekken hier ten alle tijden onbeschadigd aangezien wij deze controle altijd grondig (laten) uitvoeren voor vertrek. We vragen of je een foto naar ons wilt mailen (info@oldholt.nl) ter beoordeling. Vanaf het moment dat de melding bij ons binnen is zal iemand van de klantenservice de klacht verder uitzetten en uiteraard zo goed mogelijk afhandelen met je.

Ik wil mijn bestelde producten retourneren. Waar kan dit heen?
Zijn je bestelde producten niet naar het zin dan kunnen deze (bijna altijd) aan ons geretourneerd worden. De kosten die hiermee gemoeid zijn, zijn voor eigen rekening. Het artikel dient ten alle tijden in de originele/onbeschadigde verpakking aan ons retour gezonden te worden. Het retour adres is: Øld Holt, Wadloper 11, 8265 TV Kampen. Voeg a.u.b. ook een ingevuld retourformulier toe.
Indien het artikel niet geretourneerd kan/mag hebben wij dit bij het artikel vermeld staan. Meestal betreft het een artikel dat enkel op bestelling voor je gemaakt is/wordt.

Ik wil graag een cadeaubon weggeven, hebben jullie die?
Deze hebben we nog niet standaard in de webshop staan. Neem contact met ons op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
Onder aan de website staat een link naar de volledige Algemene Voorwaarden. Bij vragen vernemen wij het graag via het contactformulier dat je bovenaan deze pagina vindt.